niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDalsze zmiany w dziale marketingu marki ŠKODA

Dalsze zmiany w dziale marketingu marki ŠKODA

Do zespołu PR dołączył na stanowisko specjalisty ds. PR Hubert Niedzielski, który zastąpił Katarzynę Misztal. Będzie odpowiedzialny m.in. za bieżącą współpracę z mediami w zakresie obsługi parku prasowego oraz politykę informacyjną marki.

Niedzielski pracuje dla Volkswagen Group Polska od 2015 roku – początkowo pełnił funkcję specjalisty ds. zarządzania produktem prosprzedażnym. Został potem specjalistą ds. produktu w dziale marketingu, w którym odpowiadał m.in. za modele SUPERB, YETI i wprowadzenie na polski rynek ŠKODY KODIAQ.

Katarzyna Misztal z działu odpowiedzialnego za PR przeniosła się do zespołu komunikacji i CRM. Będzie odpowiedzialna za koordynację kampanii reklamowych marki oraz jej mediów społecznościowych.

W listopadzie 2016 roku informowaliśmy o innych zmianach w ŠKODA Polska. Wówczas szefem zespołu PR została Klaudyna Gorzan. Zastąpiła Michała Cabaja, który objął obowiązki kierownika zespołu komunikacji i CRM. (mp)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj