Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Danone, NUTRICIA i Żywiec Zdrój łączą działy komunikacji, public affairs i prawne. danone, nutricia i żywiec zdrój mają wspólny dział komunikacji, public affairs i zgodności z regulacjami prawnymi. celem zmiany jest wprowadzenie spójnej komunikacji wszystkich marek. działy komunikacji, relacji zewnętrznych i prawne wszystkich spółek należących do danone w polsce, krajach bałtyckich i skandynawii zostały połączone w nową jednostkę – centrum korporacyjne (tzw. general secretary). kieruje nim paweł kwiatkowski, wcześniej związany z grupą sabmiller i kompanią piwowarską, gdzie pełnił funkcje zarządcze w zakresie spraw korporacyjnych. centrum korporacyjne wspiera danone w obszarach: komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz budowania wizerunku pracodawcy (employer branding), public affairs oraz regulacji i zgodności z prawem. w strukturach firmy wyodrębniono zespół komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, którego zadaniem jest rozwijanie, wzmacnianie i ochrona reputacji firmy przez realcje z mediami, w tym także budowanie wizerunku pracodawcy, oraz komunikacja wewnętrzną we wszystkich spółkach danone. za ten obszar odpowiada małgorzata kołodrub, dotychczas rzecznik prasowa nutricia. kołodrub w centrum korporacyjnym objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji. komunikacją wewnętrzną zajmuje się joanna bieżuńska-szewczyk, kierownik działu komunikacji wewnętrznej, która wcześniej odpowiadała za ten obszar w spółce danone. komunikacją zewnętrzną zajmuje się martyna węgrzyn, kierownik działu komunikacji zewnętrznej, wizerunku i eventów, która do tej pory pełniła funkcję rzecznika spółki żywiec zdrój. dział relacji zewnętrznych (public affairs) wspiera spółki danone w obszarze relacji z interesariuszami, z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i zagadnień naukowych. tym zespołem zarządza ewa gayny, dyrektor ds. relacji zewnętrznych. gayny poprzednio zajmowała się komunikacją i relacjami zewnętrznymi spółki danone (produkty mleczne). katarzyna hałat-zientała pełni w zespole funkcję kierownika ds. relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju. wcześniej pracowała jako koordynator ds. pr w spółce danone. patrycja grabarczyk objęła z kolei stanowisko specjalistki ds. naukowych i relacji zewnętrznych. w ramach centrum korporacyjnego funkcjonuje również zespół prawno-regulacyjny. centrum korporacyjne nie zajmuje się natomiast komunikacją pr marek (brand pr). ten obszar pozostaje w spółkach i zajmują się nim: katarzyna kosieradzka, koordynator ds. pr w danone, marta wojciechowska, kierownik ds. pr w nutricia (żywność dla niemowląt i małych dzieci), katarzyna owsianko, młodszy kierownik ds. komunikacji w żywiec zdrój, oraz zespół kierowany przez annę cywińską, dyrektor ds. komunikacji i relacji medycznych dla polski, rosji, krajów bałtyckich oraz ukrainy, odpowiedzialny za całość działań komunikacyjnych na rzecz firmy nutricia medyczna. (mb).
Danone, NUTRICIA i Żywiec Zdrój mają wspólny dział komunikacji, public affairs i zgodności z regulacjami prawnymi. Celem zmiany jest wprowadzenie spójnej komunikacji wszystkich marek.
Działy komunikacji, relacji zewnętrznych i prawne wszystkich spółek należących do DANONE w Polsce, krajach bałtyckich i Skandynawii zostały połączone w nową jednostkę – Centrum Korporacyjne (tzw. General Secretary). Kieruje nim Paweł Kwiatkowski, wcześniej związany z Grupą SABMiller i Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił funkcje zarządcze w zakresie spraw korporacyjnych.
Centrum Korporacyjne wspiera DANONE w obszarach: komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz budowania wizerunku pracodawcy (employer branding), public affairs oraz regulacji i zgodności z prawem.
W strukturach firmy wyodrębniono zespół komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, którego zadaniem jest rozwijanie, wzmacnianie i ochrona reputacji firmy przez realcje z mediami, w tym także budowanie wizerunku pracodawcy, oraz komunikacja wewnętrzną we wszystkich spółkach Danone. Za ten obszar odpowiada Małgorzata Kołodrub, dotychczas rzecznik prasowa NUTRICIA. Kołodrub w Centrum Korporacyjnym objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Komunikacją wewnętrzną zajmuje się Joanna Bieżuńska-Szewczyk, kierownik działu komunikacji wewnętrznej, która wcześniej odpowiadała za ten obszar w spółce Danone. Komunikacją zewnętrzną zajmuje się Martyna Węgrzyn, kierownik działu komunikacji zewnętrznej, wizerunku i eventów, która do tej pory pełniła funkcję rzecznika spółki Żywiec Zdrój.
Dział relacji zewnętrznych (public affairs) wspiera spółki DANONE w obszarze relacji z interesariuszami, z uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i zagadnień naukowych. Tym zespołem zarządza Ewa Gayny, dyrektor ds. relacji zewnętrznych. Gayny poprzednio zajmowała się komunikacją i relacjami zewnętrznymi spółki Danone (produkty mleczne). Katarzyna Hałat-Zientała pełni w zespole funkcję kierownika ds. relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju. Wcześniej pracowała jako koordynator ds. PR w spółce Danone.
Patrycja Grabarczyk objęła z kolei stanowisko specjalistki ds. naukowych i relacji zewnętrznych.
W ramach Centrum Korporacyjnego funkcjonuje również zespół prawno-regulacyjny.
Centrum Korporacyjne nie zajmuje się natomiast komunikacją PR marek (Brand PR). Ten obszar pozostaje w spółkach i zajmują się nim: Katarzyna Kosieradzka, koordynator ds. PR w Danone, Marta Wojciechowska, kierownik ds. PR w NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci), Katarzyna Owsianko, młodszy kierownik ds. komunikacji w Żywiec Zdrój, oraz zespół kierowany przez Annę Cywińską, dyrektor ds. komunikacji i relacji medycznych dla Polski, Rosji, Krajów Bałtyckich oraz Ukrainy, odpowiedzialny za całość działań komunikacyjnych na rzecz firmy Nutricia Medyczna. (mb)