Z początkiem stycznia 2022 roku Dariusz Brodnicki awansował na stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services – firmie zapewniającej usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. Przejął zadania Darii Zielaskiewicz, która została dyrektorką marek Seat i Cupra w Polsce (Volkswagen Group Polska).
Brodnicki będzie odpowiadał za wizerunek marki i strategiczny rozwój działań marketingowych. Wśród jego zadań są również m.in. planowanie działań marketingowych, bliska współpraca oraz nadzór nad pracami zespołu marketingowego, działaniami public relations i współpracą z partnerami zewnętrznymi.
Wcześniej, od czerwca 2015 roku, Brodnicki pełnił funkcję dyrektora działu sprzedaży ŠKODA. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, ukończył kursy managerskie, m.in. Akademię Managera czy Przywództwo w Biznesie, a także Executive Coaching by Lilipad w Stanach Zjednoczonych. (mb)