W kwietniu 2020 roku Dawid Kaźmierczak rozpoczął pracę w 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako Social Media & PR Director stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR. Odpowiada za zarządzanie zespołem oraz rozwojem biznesu agencji w tym obszarze.
Nowy dział zajmie się zbieraniem insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowaniem na nie w sposób „real-time”. Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów.
Dawid Kaźmierczak przed dołączeniem do 180heartbeats + JUNG v MATT przez trzy lata pracował w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Współpracował z markami takimi jak LOT, IKEA, Decathlon, Coca-Cola, Wyborowa, KFC i Mastercard. Poza aktywnością agencyjną jest również członkiem kapituły Papaya Young Directors. (ak)