Do Dax Cosmetics dołączył nowy PR Manager. Opracowaniem i realizacją strategii public relations marek Perfecta, Yoskine, Cashmere, Celia, Dax Sun i DaxMen zajmie się Magdalena Karczmarczyk-Mysiorska.
Karczmarczyk-Mysiorska przez ostatnie siedem lat pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie piastowała stanowisko starszego specjalisty ds. promocji i PR. Absolwentka prawa i administracji na UW oraz podpyplomowaych studiów na SGH.
W Wydawnictwie Zwierciadło nikt bezpośrednio nie zastąpił Karczmarczyk-Mysiorska, ponieważ struktura działu promocji i PR-u uległa zmianie. Obecnie przedstawia się następująco: Monika Summer-Brason pełni funkcję dyrektora ds. promocji i PR, Karolina Siewierska-Kołodziej – specjalisty ds. promocji i PR (odpowiada za Zwierciadło), Joanna Mazur – specjalisty ds. promocji i PR (odpowiada za tytuł Sens) oraz Małgorzata Sucharska – specjalisty ds. promocji książek i multimediów. (kg)