piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDebata o promocji Wrocławia

Debata o promocji Wrocławia

Maciej Nowaczyk na portalu Gazeta.pl relacjonuje dyskusję, która odbyła się podczas panelu dotyczącego promocji Wrocławia. Na debatę „PR w służbie promocji miast” przyszło ok. 300 wrocławian, bardzo szybko zdominował ją jednak jeden temat: akcji Gazety Wyborczej – „Przystanek Miasto”.
Na łamach gazety zapytano mieszkańców dużych miast, co by chcieli w swoim mieście zmienić, czego oczekują od władz, jaką w swoim mieście widzą przyszłość. Jak twierdzi Nowaczyk: „zadania, które w demokratycznym państwie należą do władzy, przejęło medium. Wreszcie, zdaniem autora, wytworzyło się coś na wzór, co w teorii public relations nazywa się „community relations”. Zdania panelistów na temat akcji były jednak podzielone: Paweł Romaszkan, dyrektor Biura Promocji Miasta mówił – „nie mam pretensji do Gazety, że zaczęła taką, a nie inną dyskusję. Czytamy na forum, teksty, które drukuje. Trzeba jednak zadać sobie pytanie, czy redakcja nie zrobiła tego tylko dla zwiększenia nakładu”. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj