Na początku lutego Finplus S.A., jeden z czołowych operatorów kart kredytowych typu private label w Polsce, przekształcił się w oddział francuskiego Sygma Banque S.A., działający pod nazwą Sygma Bank Polska. Nowy system identyfikacji wizualnej firmy przygotowała Agencja Reklamy Deja Vu. Nowa wizualizacja – logotyp i materiały reklamowe nawiązują formą i kolorystyką do dotychczasowych, ale lepiej wpisują się w międzynarodowy charakter identyfikacji wizualnej firmy-matki – Grupy LaSer. Kreacja objęła przygotowanie m.in. nowego logotypu, papieru firmowego, wizytówek i kopert. „Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku banku nowoczesnego i otwartego na klientów. Chcieliśmy by nowe logo, zachowując częściowo cechy poprzednika, odzwierciedlało jednocześnie profesjonalny, prężny, odpowiadający na potrzeby klienta charakter instytucji” – powiedział Bartosz Sokoliński, dyrektor strategiczny w Deja Vu. Tak jak Finplus S.A. (wydawca kart Praktiker, Optimum Pro, Bricomarche oraz kart funkcjonujących w sieci Galia – m. in. w Geant, NOMI, Renault, Indeco, Kler), Sygma Bank Polska jest instytucją finansową należącą do Grupy LaSer, świadczącej usługi finansowe ponad 10 milionom klientów w ośmiu europejskich państwach. LaSer współpracuje z ponad 350 firmami na terenie całej Europy, a jej ofertę stanowią karty kredytowe, programy lojalnościowe, usługi finansowe i pozafinansowe.