Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi w mediach społecznościowych dla dwóch nowych klientów – włoskiej firmy De’Longhi, zajmującej się rozwiązaniami i produkcją urządzeń do kawy oraz sieci kablowej INEA.
Do współpracy w obu przypadkach doszło w drodze przetargu ofertowego.
Obsługa kanałów social media De’Longhi to nie wszystko. Get More Social odpowiada również za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.
Za działania ze strony agencji odpowiada Marta Stefania, Account Manager.
Współpracę z De’Longhi nawiązano w lutym, zaś z marką INEA – w marcu. Umowę z pierwszym klientem agencja Get More Social podpisała do końca 2016 roku, z drugim – na czas nieokreślony.
Dla firmy INEA agencja zajmie się stałą wielokanałową komunikacją w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube), zgodnie z nową strategią marki – „Jesteś w INEA. Jesteś w świecie, który jest IN”. Ponadto, Get More Social sezonowo będzie odpowiadać za komunikację corocznego turnieju piłki nożnej, siatkówki plażowej oraz streetballa dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym – Wielkopolskiego Turnieju Orlika INEA CUP.
Z ramienia agencji działania poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Kowalczys, Key Account Manager.
Agencja Get More Social wchodzi w skład Grupy dotPR. (ak)