Agencja Demo Effective zwyciężyła w konkursie Radomia na realizację kampanii wizerunkowo-promocyjnej „Precyzja jest w nas”. Poza nią pracę konkursową złożyła również firma Business Consulting.
Demo kampanię wyceniło na 295 tys. złotych. Cena zaproponowana przez Business Consulting wyniosła natomiast 299 tys. złotych (kwoty brutto).
Jury przy ocenie prac brało pod uwagę następujące kryteria: planowany łączny koszt wykonania prac realizowanych na podstawie pracy konkursowej; spójność założeń kreatywnych z wytycznymi Strategii Marki Radom; spójność przedstawionych działań w odniesieniu do założeń kampanii; formy, kanały i sposoby komunikacji kampanii; zaproponowane działania public relations; proponowana forma i sposób przebadania odbioru i czytelności przekazu wszystkich koncepcji kreatywnych oraz scenariuszy kampanii; propozycja zaangażowania grup docelowych w działaniach realizujących założenia kampanii.
W ramach nagrody zwycięska agencja zostanie zaproszona do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jego wartość wyniesie maksymalnie 300 tys. złotych. (ks)