Anna Karolewska przez ostatnie dwa lata kierowała zespołem marketingu i PR grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network Polska jako Marketing&PR Director. Teraz będzie współpracować z firmą jako zewnętrzny konsultant. Będzie rozwijać zapoczątkowane projekty, dotyczące łączenia biznesu, kultury i sztuki (np. Dentsu PRIVE). Densu Aegis Network Polska szuka obecnie osoby, która pokieruje działem marketingu i PR.
Przed dołączeniem do Dentsu Aegis Network Polska Anna Karolewska była związana z Microsoftem, gdzie zajmowała się m.in. tworzeniem nowego kanału sprzedaży i wprowadzeniem systemu operacyjnego Windows Phone na polski rynek. Wcześniej, w latach 1999-2011 pracowała w T-Mobile. Odpowiadała tam za marketing, sprzedaż i rozwój biznesu. Przez kilka lat pełniła również funkcję zastępcy dyrektora departamentu ds. marketingu i sprzedaży, odpowiedzialnego za zarządzanie klientami indywidualnymi. W latach 1996-1999 pracowała w Sony jako Advertising, Promotion & Public Relations Manager, była też członkiem Sony Advertising Forum. (mb)