czwartek, 15 maja, 2025
Strona głównaAktualnościDepozycjonowanie, czyli jak zaszkodzić konkurencji w sieci

Depozycjonowanie, czyli jak zaszkodzić konkurencji w sieci

Jak czytamy w miesięczniku Press, promocja danej firmy w sieci to nie tylko pozycjonowanie, ale także depozycjonowania negatywnych komentarzy na jej temat. A tych, w przypadku wielu marek, nie brakuje.

„Marzeniem na przykład wszyst­kich firm ubezpieczeniowych czy fi­nansowych jest, żeby na hasło związa­ne z nazwą własną i określeniem »opi­nie«” nie było w ogóle negatywnych wyników”- zaznacza Cezary Glijer, SEO expert w agencji Starcom Next.

Jak czytamy, istnieją dwa sposoby depozycjonowania. Jeden polega na wypchnięciu negatywnych treści poza pierwsze strony w wynikach wyszukiwania poprzez promowanie pozytywnych komentarzy. Druga metoda to depozycjonowanie stron konkurencji. Według Glijera ta usługa „nie jest oferowana głośno”, choć w branży „każdy wie, o co chodzi”.

Glijer przyznaje, że skutecznie depozycjonowanie skutkuje prawie zerowym ruchem na stronie. „Myślę, że każdą stronę da się zdepo­zycjonować. No, może z wyjątkiem wi­tryn Google” – twierdzi natomiast Marcin Kordowski z agencji K2. (ks)

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj