środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDGP: social media to nie praca na 15 min dziennie

DGP: social media to nie praca na 15 min dziennie

„Działania social media to nie kampania, ale ciągłe działania. Dlatego też nie można przestać pisać ani monitorować sieci. Nie należy również oczekiwać natychmiastowych efektów, chyba że przedsiębiorca zdecyduje się na twardą, dość agresywną kampanię sprzedażową” – stwierdził Michał Górecki na łamach Dziennika Gazety Prawnej.

Zastanawiasz się, czy twoja firma powinna zaistnieć w social mediach? Za późno, ona już tam jest – zapewne w wielu miejscach ludzie już dyskutują o twojej marce – stwierdza Górecki. Niezbędne jest monitorowanie sieci, aby zorientować się, gdzie firma jest obecna. Wtedy można dołączyć się do dyskusji. „Jednak, co istotne, nie należy tego robić anonimowo – kłamstwo ma krótkie nogi, szczególnie to internetowe” – czytamy w dzienniku.

Profil założony. Co dalej? „Należy pamiętać, że to nie jest praca na 15 minut dziennie. Działania social media to nie kampania, ale ciągłe działania” – podkreśla Górecki. Na efekty trzeba też poczekać – budowanie społeczności zazwyczaj dość długo trwa. Warto także obserwować działania konkurencji. W końcu lepiej uczyć się na cudzych błędach, a nie własnych. (kg)

Już 9 GRUDNIA, w Warszawie

Szkolenie OTWARTE z Michałem Góreckim

BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH

Zapisy TUTAJ

Michał Górecki jest wykładowcą Akademii PRoto – www.akademiaproto.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj