Na początku lutego 2022 roku producent cukru Diamant zaprezentował odświeżone logo. Dotychczasowym znakiem marka posługiwała się przez ostatnie 25 lat. Jak tłumaczy właściciel marki, Pfeifer & Langen, „ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany”.
Firma wyjaśnia, że wprowadzone modyfikacje nie są radykalne. Nowy projekt (po lewej stronie na zdjęciu głównym) nadal ma w sobie „dwie cukrowe głowy”, które zdecydowano się wpisać w koło. Dobór kolorów pozostał ten sam – biel, czerwień i granat. Największej zmianie uległ font, który stał się „miej stanowczy, bardziej subtelny i delikatny”, co „dodało emblematowi lekkości”.
„Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na »małą-wielką« zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej” – komentuje Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Diamant. „Wraz ze zmianą logo nadchodzi też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych” – dodaje.
Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie wprowadzać nowe logo na opakowaniach produktów oraz we wszystkich kanałach komunikacji. (as)