sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDiamant odświeża logo

Diamant odświeża logo

Na początku lutego 2022 roku producent cukru Diamant zaprezentował odświeżone logo. Dotychczasowym znakiem marka posługiwała się przez ostatnie 25 lat. Jak tłumaczy właściciel marki, Pfeifer & Langen, „ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany”.

Firma wyjaśnia, że wprowadzone modyfikacje nie są radykalne. Nowy projekt (po lewej stronie na zdjęciu głównym) nadal ma w sobie „dwie cukrowe głowy”, które zdecydowano się wpisać w koło. Dobór kolorów pozostał ten sam – biel, czerwień i granat. Największej zmianie uległ font, który stał się „miej stanowczy, bardziej subtelny i delikatny”, co „dodało emblematowi lekkości”.

„Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na »małą-wielką« zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej” – komentuje Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Diamant. „Wraz ze zmianą logo nadchodzi też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych” – dodaje.

Marka zapowiedziała, że w najbliższym czasie będzie wprowadzać nowe logo na opakowaniach produktów oraz we wszystkich kanałach komunikacji. (as)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj