Wraz z początkiem lipca 2018 roku Aliganza Fashion Agency nawiązała współpracę z włoską marką DIEGO M, specjalizującą się w luksusowych okryciach wierzchnich.
Agencja odpowiedzialna jest za relacje z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego oraz projektów specjalnych – w tym współpracę z celebrytami. Wybrane ubrania z kolekcji marki są już dostępne zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.
Obsługą marki zajmuje się zespół PR: Martyna Napiórkowska, Account Manager, oraz Aleksandra Kozłowska, Junior Account Executive. Za współpracę ze stylistami odpowiada Gabriela Lużyńska, Head of Showroom, z zespołem, a za kontakty z celebrytami i influencerami – Katarzyna Piersa, Influencer Marketing Specialist, wspierana przez Darię Karczmarek, Head of Project & Influencer Department. Całość działań nadzoruje Agata Brodzka, Marketing & PR Director.
Umowę podpisano na rok. Do współpracy doszło w wyniku przetargu.
Klient wcześniej nie korzystał z usług agencji PR. (jg)