Od czasu marcowych ataków terrorystycznych w Brukseli cierpi działalność tamtejszych restauracji. Stąd akcja zachęcająca mieszkańców do posiłków na mieście – czytamy w adweek.com.
Jak czytamy, stopa bankructwa restauracji w mieście wzrosła o 1500 proc. od tego czasu (według agencji Famous). Mieszkańcy Brukseli coraz częściej decydują się spędzić czas w domach zamiast w restauracjach. Agencja Famous postanowiła to zmienić i we współpracy z wiodącymi gazetami biznesowymi w Belgii – De Tijd i L’Echo – rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem #DiningForBrussels.
Kampania zachęca Belgów, by po pierwsze – przyszli na kolację do jednej z restauracji w Brukseli, a po skończonym posiłku ułożyli ze sztućców znak pokoju i zrobili mu zdjęcie, po drugie – udostępnili fotografię z hashtagiem #DiningForBrussels na Instagramie, Facebooku czy Twitterze – czytamy. Ci, którzy wezmą udział w akcji, mają szansę wygrać kolację dla dwóch osób – czytamy dalej. (mb)