Luksusowa marka Christian Dior, należąca obecnie do LVMH Luxury Group, zatrudniła agencję PR do obsługi w Polsce. Do współpracy wybrano Lepont, które zajmie się opracowaniem i prowadzeniem strategii komunikacji, relacjami z mediami i influencerami, a także organizacją eventów PR.
Dom mody Dior, założony w 1946 roku przez Christiana Diora, w październiku 2024 w warszawskim otworzył swój pierwszy w Polsce salon sprzedażowy. Jest on zlokalizowany w Domu Handlowym Vitkac w Warszawie.
„Praca dla Dior, jednego z najbardziej prestiżowych domów mody, będącego synonimem elegancji, tradycji rzemiosła oraz innowacji, to prawdziwy zaszczyt i nowy rozdział w działalności agencji. Naszym zadaniem jest podkreślenie wizji i dziedzictwa Dior na polskim rynku poprzez kreowanie unikatowych narracji komunikacyjnych oraz ekskluzywnych doświadczeń” – mówi Kamila Kończak, CEO agencji Lepont, nadzorująca działania dla tego klienta.
Współpraca rozpoczęła się w lutym 2025 roku i jest wynikiem rekomendacji. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Wcześniej marka Dior nie korzystała z usług agencji PR w Polsce. (mb)
Zdjęcie główne: salon marki Dior w Vitkacu, fot. Jonathan Taylor