Firma Discovery Networks Central Europe rozpoczęła współpracę z dwiema agencjami public relations. Są to: polskie biuro Weber Shandwick oraz polski oddział agencji Edelman. Na współpracę z polskim biurem Weber Shandwick firma zdecydowała się po wspólnie prowadzonym projekcie Species. Edelman został wybrany w przetargu, w grudniu 2008 roku.
Umowa z agencją Weber Shandwick podpisana została bezterminowo, z agencją Edelman – na rok. Wcześniej działaniami PR na rzecz Discovery Network zajmowała się agencja Mmd
Agencja Weber Shandwick odpowiada za koordynację pracy biura prasowego Discovery Networks Central Europe, doradztwo w zakresie strategii korporacyjnej oraz komunikację korporacyjną kanału Discovery Historia. Polskie biuro Weber Shandwick koordynować będzie działania z zakresu PR-u korporacyjnego dla Discovery Networks w regionie Europy Środkowej – na rynkach: czeskim i węgierskim, gdzie Discovery współpracuje z lokalnymi biurami Weber Shandwick oraz na rynku słowackim, na którym za wsparcie działań Discovery w tym obszarze odpowiada afiliowana przy Weber Shandwick agencja PRime time.
Obsługą klienta w Polsce w ramach Weber Shandwick zajmie się zespół pod kierownictwem Andrzeja Godewskiego, partnera zarządzającego spółką oraz Agnieszki Szmit, account directora, którzy będą współpracować z Moniką Kinal – corporate communications managerem Discovery Networks Central Europe.
Agencja Edelman od stycznia 2009 r. ma zaś odpowiadać za obsługę public relations kanałów wchodzących w skład portfolio Discovery Networks w Polsce: Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel&Living, Discovery HD oraz Animal Planet. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie działań w ramach PR-u dla wymienionych programów.
Prace dla klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Małgorzaty Drabczyk, senior account executive’a. Ze strony Discovery za PR programowy oraz marketing odpowiada Emilia Dadacz. (kk)