środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDla dobra wizerunku postaw na etykę

Dla dobra wizerunku postaw na etykę

„Istnieją branże, jak chociażby sektor agencji zatrudnienia, które dla dobra wizerunku biznesu powinny przestrzegać określonych reguł, wychodzących daleko poza obowiązki wynikające z przestrzegania prawa” – przekonuje Agnieszka Zielińska, kierownik Polskiego Forum HR, w Gazecie Finansowej.

Według Zielińskiej zasady te budują zaufanie zarówno wśród klien­tów, jak i innych interesariuszy, a ich przestrze­ganie wpływa na kreowanie pozytywnych opinii o firmie, co bezpośrednio przekłada się na jej wizerunek i pozycję na rynku. Jak zaznacza, budowanie ko­deksów etycznych jest niezmiernie potrzebne –  ich przyjęcie oznacza, że dany podmiot do­browolnie zobowiązuje się do przestrzegania za­sad w nim spisanych – zasad podyktowanych dobrymi praktykami prowadzenia biznesu. „W przypadku naszej branży wydaje się on być niemal niezbędny: na co dzień zatrudniamy pra­cowników lub pośredniczymy w ich zatrudnianiu, zatem usługi, które świadczymy, mają szczególny wymiar społeczny. W interesie ca­łej branży jest dbanie o określone standardy, które są szczególnie istotne w obszarze po­szanowania interesów kandydatów i klien­tów” – pisze Zielińska. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj