Jak czytamy w serwisie prdaily.com, mimo wielu spekulacji dotyczących przyszłości Google+, markom nadal opłaca się mieć tam swoje konto.
Po pierwsze, Google+ to serwis Google – a sztandarowym produktem Google jest przeglądarka. Obecność na Google+ wiąże się z takimi korzyściami jak szybsza indeksacja, dzięki czemu publikowane tam treści szybciej wpływają na pozycję marki w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo rośnie prawdopodobieństwo, że wpisy danej marki obecnej na Google + będą pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania osób śledzących ją na Google+.
Warto też pamiętać o tym, że zdobycie zasięgu na Facebooku wymaga coraz większych nakładów finansowych, które nie są potrzebne w przypadku Google+.
Kolejny argument za pozostaniem na Google+ to wysokie zaangażowanie użytkowników tego serwisu. Jak wynika z danych Shareaholic, użytkownicy tego serwisu są bardziej skłonni do dłuższej lektury stron po przekierowaniu z Google+. Poza tym w przypadku przekierowań z tego serwisu niższy jest współczynnik odrzuceń strony ( tzw. „bounce rate”). (ks)