Pod koniec kwietnia 2024 roku Good One PR poinformowało, że grupa Good One rozpoczęła współpracę z DLF, firmą zajmującą się sprzedażą produktów z zakresu robotyki, AGD i high-tech.
Agencja przekazała, że w czerwcu 2022 roku DLF powierzyła działania dotyczące social mediów agencji Social Lama, która należy do grupy marketingowej Good One. W styczniu 2024 roku zakres obowiązków został rozszerzony o kolejne aktywności oraz marki.
W ramach współpracy agencja obecnie zajmuje się działaniami z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego, influencer marketingu, mediów społecznościowych, zakupu mediów oraz produkcji treści wideo.
Good One PR jest odpowiedzialne za stworzenie oraz realizacje kompleksowej strategii PR-owej dla marek, które znajdują się w portfolio DLF. Do zakresu obowiązków agencji należą również prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie brandów, produktów oraz ekspertów firmy w przestrzeni medialnej. Współpraca obejmuje także bieżące doradztwo dotyczące zrównoważonego rozwoju, koncepcji kreatywnych czy PR-u korporacyjnego.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół konsumencki, w którego skład wchodzą m.in. Ilona Rutkowska – Senior Account Manager oraz Ewelina Puławska – Account Director.
Kompleksową obsługą komunikacyjną w mediach społecznościowych zajmuje się Social Lama. Działania stałe obejmują prowadzenie kanałów marek z portfolio DLF, a co za tym idzie – budowanie ich rozpoznawalności, eksperckiego wizerunku oraz zaangażowanej społeczności. Za działania tej agencji odpowiadają zespoły koordynowane przez Social Media Managerów – Annę Ozgę i Justynę Barczykowską.
W realizację działań włączyły się również inne agencje, które należą do niezależnej grupy marketingowej Good One. Mowa o SeoFly, Folks, Diea oraz Good One PR.
Do obowiązków Folks należą działania z zakresu influencer marketingu, które koordynuje i nadzoruje Natalia Stelmasiak – PR & Influencer Marketing Specialist.
Agencja Diea odpowiada za kompleksową produkcję materiałów wizualnych, m.in. wideo, za których kreację odpowiada Videographer Wojciech Sochaczyński.
W ramach współpracy SeoFly zajmuje się przygotowaniem materiałów reklamowych, a następnie – ich emisją na platformach należących do firmy Meta. Mowa m.in. o Facebooku, Instagramie czy Messengerze. Do zadań agencji należy także przygotowywanie rekomendacji reklamowych do kampanii prowadzonej na kanale YouTube marki iRobot. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Jakub Piasecki, PPC Specialist, oraz Daniel Sierocki, Google Ads Manager.
Całość zadań na rzecz firmy DLF i marek znajdujących się w jej portfolio koordynuje Kuba Kucharski, dyrektor ds. kluczowych klientów w grupie marketingowej Good One.
W poprzednich latach za działania komunikacyjne realizowane dla firmy DLF odpowiadała agencja Rumour.
Umowa między stronami została podpisana na czas nieokreślony. (an)