niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDLF rozszerza współpracę z grupą Good One

DLF rozszerza współpracę z grupą Good One

Pod koniec kwietnia 2024 roku Good One PR poinformowało, że grupa Good One rozpoczęła współpracę z DLF, firmą zajmującą się sprzedażą produktów z zakresu robotyki, AGD i high-tech. 

Agencja przekazała, że w czerwcu 2022 roku DLF powierzyła działania dotyczące social mediów agencji Social Lama, która należy do grupy marketingowej Good One. W styczniu 2024 roku zakres obowiązków został rozszerzony o kolejne aktywności oraz marki. 

W ramach współpracy agencja obecnie zajmuje się działaniami z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego, influencer marketingu, mediów społecznościowych, zakupu mediów oraz produkcji treści wideo. 

Good One PR jest odpowiedzialne za stworzenie oraz realizacje kompleksowej strategii PR-owej dla marek, które znajdują się w portfolio DLF. Do zakresu obowiązków agencji należą również prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie brandów, produktów oraz ekspertów firmy w przestrzeni medialnej. Współpraca obejmuje także bieżące doradztwo dotyczące zrównoważonego rozwoju, koncepcji kreatywnych czy PR-u korporacyjnego. 

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada zespół konsumencki, w którego skład wchodzą m.in. Ilona Rutkowska – Senior Account Manager oraz Ewelina Puławska – Account Director. 

Kompleksową obsługą komunikacyjną w mediach społecznościowych zajmuje się Social Lama. Działania stałe obejmują prowadzenie kanałów marek z portfolio DLF, a co za tym idzie – budowanie ich rozpoznawalności, eksperckiego wizerunku oraz zaangażowanej społeczności. Za działania tej agencji odpowiadają zespoły koordynowane przez Social Media Managerów – Annę Ozgę i Justynę Barczykowską. 

W realizację działań włączyły się również inne agencje, które należą do niezależnej grupy marketingowej Good One. Mowa o SeoFly, Folks, Diea oraz Good One PR. 

Do obowiązków Folks należą działania z zakresu influencer marketingu, które koordynuje i nadzoruje Natalia Stelmasiak – PR & Influencer Marketing Specialist. 

Agencja Diea odpowiada za kompleksową produkcję materiałów wizualnych, m.in. wideo, za których kreację odpowiada Videographer Wojciech Sochaczyński.

W ramach współpracy SeoFly zajmuje się przygotowaniem materiałów reklamowych, a następnie – ich emisją na platformach należących do firmy Meta. Mowa m.in. o Facebooku, Instagramie czy Messengerze. Do zadań agencji należy także przygotowywanie rekomendacji reklamowych do kampanii prowadzonej na kanale YouTube marki iRobot. Za projekt z ramienia agencji odpowiadają Jakub Piasecki, PPC Specialist, oraz Daniel Sierocki, Google Ads Manager. 

Całość zadań na rzecz firmy DLF i marek znajdujących się w jej portfolio koordynuje Kuba Kucharski, dyrektor ds. kluczowych klientów w grupie marketingowej Good One. 

W poprzednich latach za działania komunikacyjne realizowane dla firmy DLF odpowiadała agencja Rumour. 

Umowa między stronami została podpisana na czas nieokreślony. (an)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj