piątek, 3 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościDni Marketingu Sportowego zakończone

Dni Marketingu Sportowego zakończone

W piątek zakończyły się Dni Marketingu Sportowego, które po raz trzeci odbyły się w Poznaniu. Presserwis, podsumowując konferencję, cytuje Tomasza Redwana, prezesa Rydwan Sport Marketing, który stwierdził, że „największym pechem polskiego marketingu sportowego jest Adam Małysz”. Według Redwana – Małysz „to wspaniały mistrz, ale postać całkowicie antymarketingowa. Kampanie z jego udziałem zepsuły wizerunek marketingu sportowego w Polsce”. Podczas trwającej trzy dni imprezy przedstawiciele sponsorów i agencji skupili się głównie na prezentowaniu udanych kampanii marketingowych. Na konferencji przyznano i wręczono Statuetki DeMeS. W kategorii Sponsor Sportu 2004 zwyciężyła Telekomunikacja Polska, Sportowcem Roku 2004 została Otylia Jędrzejczak, natomiast jako najlepsze tegoroczne wydarzenie sportowe wyróżniono Tour de Pologne.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj