Najnowsze wyniki CEBRA wskazują na relacje pomiędzy gwiazdą a marką w oparciu o wybrane cechy osobowości. Na szczycie celebrytów pod kątem sympatii znalazła się Wisława Szymborska, do której najlepiej pasują marki: Tissot, ING, Soraya i Winiary.
Do listy Millward Brown SMG/KRC dołączył też Katarzynę Grocholę, Krzysztofa Pendereckiego, Andrzeja Wajdę i dopasował do nich marki. 91 proc. respondentów, którzy znają Wisławę Szymborską, deklaruje, że odczuwa do niej sympatię. Pozytywne skojarzenia z osobą Andrzeja Wajdy deklaruje 85 proc., Krzysztofa Pendereckiego 83 proc., a Katarzyny Grocholi 72 proc.
Marki „bliskie”noblistce to: Tissot, ING, Soraya, Winiary; Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona; Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes, Tissot; Andrzejowi Wajdzie – Tissot, BPH, Mercedes i Nissan.
Analitycy Millward Brawn SMG/KRC zestawili pary m.in. na podstawie wskaźników sympatii, rozpoznawalności czy generowanego szumu. Wyniki badania są publikowane co 6 miesięcy. Ostatnia edycja badania CEBRA została zrealizowana w grudniu 2010, metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) na reprezentatywnej próbie 1900 internautów w wieku 15-60 lat. (es)