Agencja Tomasza Podolaka powiększa zespół odpowiedzialny za content marketing i employer branding o dwie nowo zatrudnione konsultantki.
Karolina Kowner będzie zarządzać mediami społecznościowymi klienta Linkleaders Capgemini – pod jej opieką znajdą się Twitter, LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Na tych kanałach w mediach społecznościowych firmy będzie publikować treści związane z employer brandingiem i kampaniami rekrutacyjnymi.
Kowner pracuje w branży od 2014 roku. Do Linkleaders przeszła bezpośrednio z Deloitte Digital, gdzie na stanowisku Social Media Executive’a prowadziła media społecznościowe m.in. dla Mazdy Polska, Pepsico Polska i marki Łomża (Van Pur). Wcześniej pracowała w firmie FaceADDICTED, gdzie obsługiwała m.in. SEAT Polska, Łowicz i Kompanię Piwowarską.
Do Linkleaders dołączyła również Laura Sabella, która będzie zajmować się przygotowywaniem kampanii employerbrandingowych i komunikacji korporacyjnej (na LinkedInie) dla firm Skanska i Shell – klientów agencji.
Sabella swoją karierę rozpoczęła z kolei w 2012 roku we włoskim oddziale agencji reklamowej DDB. Do Linkleaders – podobnie jak Kowner – przyszła z Deloitte Digital, gdzie pracowała jako copywriter. Zajmowała się m.in. markami takimi jak 7up, Estee Lauder, M A C, Shashbox, Clinique, Mazda, Origins i Pizza Hut. Wcześniej zdobywała doświadczenie z zakresu social mediów we włosko-amerykańskim start-upie.
Linkleaders jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)
Zdjęcie główne: po lewej stronie Karolina Kowner, po prawej Laura Sabella