sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościDo poznańskiego Ratusza z BZ WBK

Do poznańskiego Ratusza z BZ WBK

Marek Kłos, który przez 14 lat pełnił funkcję dyrektora departamentu promocji marki w centrali BZ WBK w Poznaniu zatrudniony został przez miasto, informuje Puls Biznesu. Główne zadania Kłosa to „całościowa wizja i trzymanie budżetu”. Jak mówi Ryszard Grobelny, prezydent miasta, na „czystą” promocję Poznań wydaje 4 mln zł, ale wraz z innymi projektami to kilkanaście milionów zł rocznie. Prezydentowi zależy na rozwoju współpracy biznesu ze sferą akademicko-naukową, przyciąganiu inwestycji w sektorach wymagających pracowników z wysokimi kwalifikacjami oraz rozwoju funkcji targowo-kongresowych.
 
„Najpierw przeprowadzimy analizy, potem opracujemy cele strategii marketingowej Poznania na lata 2008-2012, następnie zaprojektujemy system identyfikacji wizualnej, wreszcie wybierzemy agencję lub agencje, które będą realizować kampanię promocyjną. W ciągu 2-3 tygodni wybierzemy też partnera do tego projektu” – planuje Kłos. (jcm)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj