Jak wynika z badań dla marki e-pity, ponad 80 proc. Polaków odkłada coś na później. Właśnie wystartowała kampania „Mam to z głowy” mająca pokazać pozytywne aspekty mierzenia się z zadaniami od razu. Jej koncepcję opracowała agencja dobocom.
Punktem wyjścia były badania przeprowadzone na zlecenie marki e-pity, poświęcone zjawisku prokrastynacji. Wynika z nich, że Polacy najczęściej odkładają czynności domowe, jak sprzątanie, prasowanie czy gotowanie. Wysoko na liście są także zadania zawodowe (odpisywanie na e-maile), sprawy urzędowe (płatności, PIT-y) i osobiste (rozpoczęcie diety czy rzucenie nałogu).
Kampania „Mam to z głowy” potrwa dwa miesiące. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), na kanale YouTube oraz w mediach tradycyjnych. W ramach akcji powstała także aplikacja umożliwiająca pochwalenie się wykonaniem wcześniej odkładanego zadania oraz zachęcenie do tego znajomych.
[[{“fid”:”16499″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Cykl filmów zrealizował Filmpoint, a za stworzenie aplikacji na Facebooku i działania w mediach społecznościowych odpowiada OnlineIdea. Badanie „Co odkładamy na później” przeprowadziła firma ECDF Badania. (mw)