Dobra Communications i 4fun media po kilku miesiącach współpracy rozwiązały umowę. Powody rozstania nie są znane.
Firmy nie chcą komentować powodów rozwiązania umowy zasłaniając się tajemnicą handlową. Podkreślają jedynie, że wszystko odbyło się za porozumieniem stron. „Powodem nie była kwestia zadowolenia bądź niezadowolenia z usług agencji”- komentuje Agnieszka Zając, dyrektor PR i marketingu 4fun media. Jednocześnie Agnieszka Zając przyznała, że firma być może nawiąże na jesieni ponownie współpracę z agencją public relations. Obecnie jednak poszukuje PR-owca do swojego zespołu. Z kolei Maciej Nawrocki z Dobra Communications dodaje, że agencja nie poniosła z tego tytułu żadnych konsekwencji. Nie obawia się także strat wizerunkowych: „Nie powinno się to biznesowo odbić na wizerunku firmy – do rozstań w biznesie z różnych przyczyn dochodzi bardzo często.” – mówi Nawrocki. (bs/es)