Agencja Dobra Communications utworzyła nowy dział – Dobra Events, który będzie koncentrował się na obsłudze klientów m.in. z branży lifestyle’owej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej oraz FMCG. Zarządzają nim: Michał Fałat oraz Maciek Grabowski.
Michał Fałat pracuje w branży eventowej od ponad 8 lat. Karierę rozpoczynał w Business Center Club, z którym był związany przez 3 lata. Następnie przez kilka lat zajmował się produkcją eventów w Multi Communications. Pracował m.in. dla: Toyoty, Microsoftu, Michelin, Mercedes Benz Polska, PKN Orlen, IDM SA, Euromaster, OBI, BCC, Baxter.
Maciek Grabowski z branżą eventową związany jest od ponad 10 lat. Przez kilka lat pracował jako account manager w Multi Communcations, a następnie wspólnie z Michałem Fałatem tworzył Event Support Group. Realizował projekty m.in. dla: Whirlpool, Fujitsu Siemens Computers, BSH, Raiffeisen Bank, Renault, Michelin, KredytBank, Warta, Provident, Wyeth, Shell. Dobra Communications współpracuje z Fałatem i Grabowskim od trzech lat. (es)