poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDobrego wizerunku jak na lekarstwo

Dobrego wizerunku jak na lekarstwo

Nowa strona internetowa i odświeżone logo. Dla Ministerstwa Zdrowia to początek zmian, które mają poprawić wizerunek resortu i ministra Bartosza Arłukowicza. Ale kiedy idzie nowe, wraz z nim pojawia się stary dylemat – dobry PR czy dobro pacjenta?

Najnowsze sondaże nie są przychylne Bartoszowi Arłukowiczowi. Jak podaje Gazeta Polska Codziennie, powołując się na badania CBOS-u, minister zdrowia jest najgorzej ocenianym politykiem spośród wszystkich członków rządu Donalda Tuska. Ostatnie głosowanie w Sejmie nad wotum nieufności potwierdziło, że minister musi zmagać się nie tylko z niezadowoleniem wyborców, ale też z krytyką partii opozycyjnych.

Lekarstwem na problemy Arłukowicza ma być skuteczna kampania PR-owa. Nowe logo ministerstwa, odświeżona strona internetowa są próbą zerwania z dotychczasowym wizerunkiem. Samuel Pereira z Gazety Polskiej wylicza, że ta „kuracja” może kosztować kilkadziesiąt, a nawet kilkaset złotych. Ale jest jeszcze pacjent. „MZ odmawia m.in. refundowania nowo­czesnych leków na chorobę Parkinsona, których koszt to 50 tys. zł rocznie na pa­cjenta” – dodaje Pereira.

Biuro prasowe MZ w sprawie wydatków na kampanie milczy. Z pewnością jednak nie ucichną głosy krytyki. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj