środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościDom Książki SA zmienia wizerunek

Dom Książki SA zmienia wizerunek

Sieć księgarń Dom Książki SA przeprowadza gruntowne zmiany swojego wizerunku i pozycjonowania na rynku. Partnerem tych działań została Republika Dobrej Marki – San Markos. Zadaniem nadrzędnym agencji San Markos było opracowanie nowej, spójnej i atrakcyjnej identyfikacji marki oraz zasygnalizowanie tych gruntownych zmian na wielu poziomach. I tak pierwszą ze strategicznych propozycji agencji była rezygnacja z nazwy Księgarnia Dom Książki na rzecz nazwy Dom Książki.
Kolejny etap prac obejmował stworzenie nowego logotypu. Nowy znak firmy miał być wyraźnym sygnałem dla klientów mówiącym o ofercie firmy, jej odmienionym obliczu i dopasowaniu się do potrzeb współczesnych czytelników. Oprócz nowego logotypu San Markos opracowała również oznakowania zewnętrzne, witryny, system nawigacji wewnętrznej, wszelkiego rodzaju konfekcję sklepową oraz gazetkę informacyjną dla klientów.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj