oLIVE media w listopadzie 2023 roku poinformowało, że do agencji dołączyła Dominika Jamroz. W sierpniu 2023 roku objęła ona nowo utworzone stanowisko Senior PR & Social Media Specialist w dziale komunikacji dla marek lifestylowych.
Dominika Jamroz w nowej roli odpowiada za budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych, a także za koordynację i realizację kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek lifestyle, głównie beauty oraz fashion. Zajmuje się m.in. obsługą marki szwajcarskich kosmetyków premium Gisada i polskich torebek NOVINSKA, a także pracą nad realizacją kampanii z twórcami lifestylowymi dla jednego z polskich banków. Odpowiadała także za komunikację pokazu polskiej projektantki Joanny Niemiec podczas Fashion Weeku w Mediolanie.
Jamroz przed dołączeniem do oLIVE media zdobywała doświadczenie w warszawskich agencjach, m.in. On Board Think Kong, PR Lovin’ czy Stor9_. Pracowała głównie dla marek beauty i FMCG z obszaru komunikacji lifestylowej, takich jak Embryolisse, Oio Lab, Bracia Sadownicy, JMP Flowers czy Delio. Specializowała się w tworzeniu i realizacji zarówno kampanianii PR-owych oraz influencerskich, jak i strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku dziennikarstwo i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. (ao)