Domino’s Pizza wraca na polski rynek. W związku z ponownym wejściem marki nad Wisłę, firma nawiązała współpracę z Neuron APR.
Do zadań agencji należy doradztwo i realizacja działań z zakresu PR i media relations. Projektem pokieruje Paulina Leszczyk, account executive. Klient wybrał agencję na podstawie przeglądu ofert. Agencja nie podaje, jak długo obowiązuje kontrakt.
Poza usługami Neuron APR, DP Polska korzysta również z pomocy agencji reklamowej Grandes Kochonos (przy wdrożeniu i realizacji strategii komunikacji reklamowej, kreacji i produkcji materiałów reklamowych) oraz agencji Artegence, specjalizującej się w mediach interaktywnych, która przygotuje dla Domino’s Pizza stronę internetową. Międzynarodowa agencja brandingowa Dragon Rouge będzie z kolei odpowiedzialna za projekty wnętrz i wizalizację zewnętrzną lokali oraz stworzenie i obsługę fanpage’a klienta na Facebooku. (es)