poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Don’t invest in Łódź!”. Ruszyła nowa kampania Łodzi, zachęcająca do inwestowania w...

„Don’t invest in Łódź!”. Ruszyła nowa kampania Łodzi, zachęcająca do inwestowania w mieście

W marcu 2019 roku ruszyła informacyjno-promocyjna kampania Łodzi pod hasłem „Don’t invest in Łódź!”. Ma ona zachęcić prywatnych oraz międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w tym mieście.

Jak czytamy na stronie Urzędu Miasta Łodzi, z hasłem „Don’t invest in Łódź!” mogli zapoznać się już pasażerowie zagranicznych portów lotniczych oraz czytelnicy portali internetowych takich jak The Wall Street Journal, Bloomberg czy serwisu LinkedIn. Jest ono umieszczone m.in. na billboardach widocznych na lotniskach. Od 8 marca 2019 roku w stacjach telewizyjnych CNN i BBC emitowany jest również spot reklamowy promujący kampanię.

„Łódź w ostatnich latach bardzo się zmieniła, ale świadomość tego zarówno w kraju, jak i zagranicą nie jest duża. Ta kampania ma na celu dotarcie do wszystkich, którzy mogliby zainwestować w Łodzi, ale o naszym mieście niewiele dotąd słyszeli. Ma ona również pokazać jak w ostatnim czasie zmieniła się Łódź. Będzie to olbrzymia kampania w mediach klasycznych, jak CNN i BBC oraz mediach społecznościowych” – powiedziała Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.

Hasło „Don’t invest in Łódź!” ma nawiązywać do „niesztampowego charakteru Łodzi” oraz ma przedstawiać miasto jako miejsce, gdzie „kreatywność spotyka się z biznesem”. Kampania ma charakter międzynarodowy, dlatego slogany zostały przygotowane w wersji anglojęzycznej. Przewrotne hasło ma przede wszystkim zwiększyć zauważalność oraz zapamiętywalność przekazu – czytamy w informacji prasowej. Przy sloganie „Don’t invest in Łódź!” na materiałach promocyjnych pojawia się dopisek „if”. W zależności od nośnika, odbiorcy spotkają się m.in. z przekazem: „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” (w tłumaczeniu: „Nie inwestuj w Łodzi… jeśli chcesz pozostać w tyle”) lub „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best” (w tłumaczeniu: „Nie inwestuj w Łodzi… jeśli nie jesteś zainteresownany pracą z najlepszymi”). Ma to również podkreślić atuty regionu.

W ramach nowej kampanii powstały billboardy, materiały VR, film promocyjny, spoty telewizyjne i radiowe oraz inne treści informacyjno-promocyjne.

Kampania prowadzona jest w związku z realizacją przez miasto Łódź projektu pn. „Internacjonalizacja gospodarcza przedsiębiorstw z regionu łódzkiego poprzez dedykowane działania promocyjne i terytorialny marketing gospodarczy”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj