Z początkiem stycznia 2025 roku Dorota Grabowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
W nowej roli tworzy strategie dla takich marek jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska.
Dorota Grabowska ma 15 lat doświadczenia w zarządzaniu marketingiem. Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacyjnych i kreowaniu wizerunku marek premium oraz FMCG. Do tej pory od 2017 roku w SM Mlekpol pełniła funkcję kierowniczki działu marketingu.
Wcześniej obejmowała stanowisko Marketing Managerki w firmie Auto-Breczko, gdzie zdobywała doświadczenie w zarządzaniu markami motoryzacyjnymi premium, w tym BMW, Jaguarem, Land Roverem oraz Jeepem. Odpowiadała za tworzenie kampanii reklamowych oraz organizację eventów i premier produktów. Równocześnie pracowała jako wykładowca akademicki w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing oraz studia pierwszego stopnia na kierunku finanse i bankowość w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku. (ao)