Marcin Zawiśliński na łamach Pulsu Biznesu pisze na temat firm i przedsiębiorstw, które mogą się starać o unijne pieniądze na działania marketingowe i PR. Jak czytamy w artykule, wsparcie dotyczy głównie promocji polskiej gospodarki i przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Takie unijne dotacje działań promocyjnych mogą być refundowane z priorytetu 6 w ramach PO IG, a o ponad 410 mln euro mogą się ubiegać mali i średni przedsiębiorcy.
Autor opisuje, kto i w jaki sposób może startować w przetargach i przygotowywać projekty, które będą ubiegać się o dofinansowanie. Przypomina także, do kiedy i gdzie trzeba składać wnioski. Maciej Salomon z Eficom European and Financial Consulting podkreśla, że dodatkowe pieniądze będzie można uzyskać także z jednego z szesnastu regionalnych programów operacyjnych. Będzie to dodatkowe wsparcie dla firm eksportujących i sprzedających na jednolitym rynku europejskim. (mk)