W ostatnim czasie grupa dotPR odświeżyła swój wizerunek – stworzyła logotypy dla 3 marek własnych. Zatrudniła ponadto osoby do działu PR oraz strategii, w tym nowego dyrektora działu PR, PR Managera oraz Strategy Managera.
Do zespołu grupy dotPR dołączyli m.in. Aleksandra Kizielewicz, Daria Duszyńska-Sałata i Mateusz Domagała.
Kizielewicz w dziale strategii objęła stanowisko Strategy Managera. Z branżą związana jest od 7 lat. Pierwsze kroki stawiała głównie w dziale eventowym oraz obsłudze klienta korporacyjnego. Odpowiadała za przygotowanie i implementację wydarzeń masowych, konferencji i targów m.in. dla Allegro Group, Volkswagen Group, Hasco-Lek, McKinsey czy Orange Polska. Do jej obowiązków w grupie dotPR należy kreowanie strategii działań dla klientów agencji dotPR i Get More Social.
Zespół poszerzył się również o PR Directora. Została nim Daria Duszyńska-Sałata. Do jej zadań na tym stanowisku należą koordynacja działań dla wszystkich klientów agencji, nadzorowanie pracy poszczególnych członków zespołu oraz ścisła współpraca z działem strategii. Muszyńska-Sałata w branży działa od 6 lat. Jej klientami były takie marki jak: PayU, Citeam.pl, Akademia Allegro, OLX, Stendi.pl, GoWork, ESKK czy JELP. Ostatnio w Merlin.pl obejmowała samodzielne stanowisko kierownika ds. PR.
Nowym pracownikiem dotPR został także Mateusz Domagała, który pełni funkcję PR Managera. Poprzednio pracował dla klientów z branży deweloperskiej. Był ponadto współtwórcą kampanii samorządowych w 2010 i 2014 roku. Jest doktorantem w Zakładzie Retoryki, Pragmalingwistyki i Dziennikarstwa na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej na poznańskim UAM.
Grupa dotPR składa się na 3 marki własne, zajmujące się poszczególnymi działami komunikacji: dotPR (public relations), Get More Social (social media), dotVisual (design&digital). (ak)