Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Dove zachęca do zerwania z ograniczającymi postanowieniami noworocznymi. wraz z nadejściem nowego roku dove ruszyło z globalną akcją, w której zachęca kobiety do budowania pewności siebie i poczucia własnej wartości. kampania promowana hasłem „#postanowienie” ma być zerwaniem z ograniczającymi postanowieniami noworocznymi, które przejawiają się dążeniem do perfekcji i osiągnięcia nierealnych wzorców piękna. przeprowadzone na zlecenie dove globalne badanie „the real state of beauty report” pokazuje, że aż 1 na 3 kobiety oddałaby rok swojego życia za idealny wygląd, a 69 proc. przyznaje, że nie bierze udziału w wielu aktywnościach ze względu na niskie poczucie własnej wartości. jak podkreśla marka, takie odczucia nasilają się wraz z nadejściem nowego roku. to właśnie w tym czasie połowa kobiet dokonuje bowiem postanowień noworocznych. często nie są one zadowolone ze swojego ciała, co skłania je do podejmowania diet cud, znacznej utraty masy ciała i poprawy swojego wyglądu. kobiety te stale dążą do niemożliwej do osiągnięcia perfekcji. z badania wynika, że kobiety urodzone między rokiem 1981 a 1995 przejawiają niższe poczucie pewności siebie i w bardziej negatywny sposób postrzegają swoje ciało w porównaniu z przedstawicielkami wcześniejszego pokolenia, urodzonymi przed 1981 rokiem. problem związany z niskim poczuciem własnej wartości staje się więc coraz bardziej powszechny. dove od 20 lat prowadzi program dove self-esteem, który ma na celu budowanie pewności siebie i pozytywnego obrazu ciała wśród nastolatków. marka postanowiła rozszerzyć go o działania skierowane do kobiet. kampania „#postanowienie” ma wspierać kobiety w czerpaniu radości z bycia sobą i powstrzymać je przed podejmowaniem i przyjmowaniem postanowień nawiązujących do zmian w wyglądzie, a także zachęcić do odrzucenia szkodliwych ideałów piękna. „chcemy wesprzeć kobiety w budowaniu pewności siebie i samoakceptacji. by umiały odrzucać nierealne ideały piękna, stawiały na autentyczność, bycie sobą oraz potrafiły definiować piękno na własnych zasadach” – komentuje joanna orzechowska, head of marketing & media personal care / category lead w unilever. marka zaangażowała do kampanii influencerki. joanna koroniewska, ewa grzelakowska–kostoglu, kinga sawczuk, ania guellard, justyna lis, karolina czak, natalia szymaniec oraz justyna mazur-kuderska w ramach akcji zapraszają kobiety do zerwania z ograniczającymi je standardami piękna. każda kobieta może napisać na karteczce postanowienie, które na ogół podejmowała, będąc pod presją nierealistycznych ideałów piękna, a następnie ją podrzeć, by uwolnić się od szkodliwych wyzwań. dove zachęca do podzielenia się tymi wiadomościami w mediach społecznościowych. wyświetl ten post na instagramie post udostępniony przez ania guellard (@guell.a). źródło: instagram.com/guell.a. za lokalizację kampanii odpowiada that one agency, a za zakup mediów – mindshare polska. działania w obszarze public relations prowadzi agencja yellowcups. (ao).
Wraz z nadejściem nowego roku Dove ruszyło z globalną akcją, w której zachęca kobiety do budowania pewności siebie i poczucia własnej wartości. Kampania promowana hasłem „#PostanowieNIE” ma być zerwaniem z ograniczającymi postanowieniami noworocznymi, które przejawiają się dążeniem do perfekcji i osiągnięcia nierealnych wzorców piękna.
Przeprowadzone na zlecenie Dove globalne badanie „The Real State of Beauty Report” pokazuje, że aż 1 na 3 kobiety oddałaby rok swojego życia za idealny wygląd, a 69 proc. przyznaje, że nie bierze udziału w wielu aktywnościach ze względu na niskie poczucie własnej wartości. Jak podkreśla marka, takie odczucia nasilają się wraz z nadejściem nowego roku. To właśnie w tym czasie połowa kobiet dokonuje bowiem postanowień noworocznych. Często nie są one zadowolone ze swojego ciała, co skłania je do podejmowania diet cud, znacznej utraty masy ciała i poprawy swojego wyglądu. Kobiety te stale dążą do niemożliwej do osiągnięcia perfekcji.
Z badania wynika, że kobiety urodzone między rokiem 1981 a 1995 przejawiają niższe poczucie pewności siebie i w bardziej negatywny sposób postrzegają swoje ciało w porównaniu z przedstawicielkami wcześniejszego pokolenia, urodzonymi przed 1981 rokiem. Problem związany z niskim poczuciem własnej wartości staje się więc coraz bardziej powszechny.
Dove od 20 lat prowadzi program Dove Self-Esteem, który ma na celu budowanie pewności siebie i pozytywnego obrazu ciała wśród nastolatków. Marka postanowiła rozszerzyć go o działania skierowane do kobiet.
Kampania „#PostanowieNIE” ma wspierać kobiety w czerpaniu radości z bycia sobą i powstrzymać je przed podejmowaniem i przyjmowaniem postanowień nawiązujących do zmian w wyglądzie, a także zachęcić do odrzucenia szkodliwych ideałów piękna.
„Chcemy wesprzeć kobiety w budowaniu pewności siebie i samoakceptacji. By umiały odrzucać nierealne ideały piękna, stawiały na autentyczność, bycie sobą oraz potrafiły definiować piękno na własnych zasadach” – komentuje Joanna Orzechowska, Head of Marketing & Media Personal Care / Category Lead w Unilever.
Marka zaangażowała do kampanii influencerki. Joanna Koroniewska, Ewa Grzelakowska–Kostoglu, Kinga Sawczuk, Ania Guellard, Justyna Lis, Karolina Czak, Natalia Szymaniec oraz Justyna Mazur-Kuderska w ramach akcji zapraszają kobiety do zerwania z ograniczającymi je standardami piękna. Każda kobieta może napisać na karteczce postanowienie, które na ogół podejmowała, będąc pod presją nierealistycznych ideałów piękna, a następnie ją podrzeć, by uwolnić się od szkodliwych wyzwań. Dove zachęca do podzielenia się tymi wiadomościami w mediach społecznościowych.
Źródło: instagram.com/guell.a
Za lokalizację kampanii odpowiada That One Agency, a za zakup mediów – Mindshare Polska. Działania w obszarze public relations prowadzi agencja Yellowcups. (ao)