piątek, 16 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościDPD po raz piąty został oficjalnym kurierem Tour de Pologne

DPD po raz piąty został oficjalnym kurierem Tour de Pologne

DPD Polska kontynuuje współpracę sponsoringową w roli oficjalnego kuriera Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w Polsce. Tegoroczna 82. edycja wyścigu to piąty rok partnerstwa. „Wspólna trasa, wartości i zaangażowanie to fundamenty tej współpracy” – podkreślają strony.

Jak przekazują organizatorzy, Tour de Pologne to coś więcej niż wydarzenie sportowe – „to znakomita wizytówka promująca Polskę na arenie międzynarodowej”. Trasa wyścigu przebiega bowiem przez różne regiony kraju i każdego roku przyciąga uwagę milionów widzów – zarówno na trasie, jak i przed ekranami telewizorów na całym świecie.

„Nie mogę się doczekać, kiedy razem z DPD wyruszymy w Polskę na wydarzenie, które jest wizytówką naszego kraju na świecie. Dotrzemy do milionów ludzi przy trasie i przed telewizorami. Razem pokażemy piękne miejsca w naszym kraju i razem przeżyjemy emocje, jakich dostarczą nam kolarze z najlepszych grup świata” – przekazał Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Team i organizator Tour de Pologne.

Czytaj też: Jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? Na przykładzie kwietniowych meczów Legii z Chelsea

Jak przekazuje DPD, współpraca z wyścigiem Tour de Pologne to strategiczne partnerstwo, które wpisuje się w DNA marki oraz długofalową wizję budowania relacji z pracownikami, klientami oraz lokalnymi społecznościami. Firma bowiem nie tylko wspiera profesjonalne kolarstwo, lecz także w ramach projektu „#RoweremzDPD” stawia sobie za cel podnoszenie świadomości na temat bezpieczeństwa jazdy na rowerze i korzyści zdrowotnych wynikających z takiej formy aktywności fizycznej. „Rower to nieodłączny element tożsamości marki DPD” – podkreśla Mateusz Sokołowski, koordynator ds. komunikacji marketingowej i sponsoringu w DPD Polska. „W tym roku nasze zaangażowanie będzie jeszcze większe – zarówno pod względem obecności wizualnej, jak i atrakcji dla kibiców” – ujawnia.

W ramach rozszerzonej współpracy DPD planuje szereg działań angażujących fanów kolarstwa – od interaktywnych stref kibica przez konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz kampanie w mediach społecznościowych aż po projekty skierowane do pracowników DPD. Nie zabraknie również akcji wśród lokalnych społeczności, których celem jest promocja jazdy na rowerze jako zrównoważonej i atrakcyjnej formy transportu oraz aktywności fizycznej. Na trasie będą widoczne również auta kurierskie DPD, które będą wsparciem technicznym wyścigu.

Tegoroczna edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia 2025 roku. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj