Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
DPD po raz piąty został oficjalnym kurierem Tour de Pologne. dpd polska kontynuuje współpracę sponsoringową w roli oficjalnego kuriera tour de pologne – największego wyścigu kolarskiego w polsce. tegoroczna 82. edycja wyścigu to piąty rok partnerstwa. „wspólna trasa, wartości i zaangażowanie to fundamenty tej współpracy” – podkreślają strony. jak przekazują organizatorzy, tour de pologne to coś więcej niż wydarzenie sportowe – „to znakomita wizytówka promująca polskę na arenie międzynarodowej”. trasa wyścigu przebiega bowiem przez różne regiony kraju i każdego roku przyciąga uwagę milionów widzów – zarówno na trasie, jak i przed ekranami telewizorów na całym świecie. „nie mogę się doczekać, kiedy razem z dpd wyruszymy w polskę na wydarzenie, które jest wizytówką naszego kraju na świecie. dotrzemy do milionów ludzi przy trasie i przed telewizorami. razem pokażemy piękne miejsca w naszym kraju i razem przeżyjemy emocje, jakich dostarczą nam kolarze z najlepszych grup świata” – przekazał czesław lang, dyrektor generalny lang team i organizator tour de pologne. czytaj też: jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? na przykładzie kwietniowych meczów legii z chelsea. jak przekazuje dpd, współpraca z wyścigiem tour de pologne to strategiczne partnerstwo, które wpisuje się w dna marki oraz długofalową wizję budowania relacji z pracownikami, klientami oraz lokalnymi społecznościami. firma bowiem nie tylko wspiera profesjonalne kolarstwo, lecz także w ramach projektu „#roweremzdpd” stawia sobie za cel podnoszenie świadomości na temat bezpieczeństwa jazdy na rowerze i korzyści zdrowotnych wynikających z takiej formy aktywności fizycznej. „rower to nieodłączny element tożsamości marki dpd” – podkreśla mateusz sokołowski, koordynator ds. komunikacji marketingowej i sponsoringu w dpd polska. „w tym roku nasze zaangażowanie będzie jeszcze większe – zarówno pod względem obecności wizualnej, jak i atrakcji dla kibiców” – ujawnia. w ramach rozszerzonej współpracy dpd planuje szereg działań angażujących fanów kolarstwa – od interaktywnych stref kibica przez konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz kampanie w mediach społecznościowych aż po projekty skierowane do pracowników dpd. nie zabraknie również akcji wśród lokalnych społeczności, których celem jest promocja jazdy na rowerze jako zrównoważonej i atrakcyjnej formy transportu oraz aktywności fizycznej. na trasie będą widoczne również auta kurierskie dpd, które będą wsparciem technicznym wyścigu. tegoroczna edycja tour de pologne odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia 2025 roku. (kn).
DPD Polska kontynuuje współpracę sponsoringową w roli oficjalnego kuriera Tour de Pologne – największego wyścigu kolarskiego w Polsce. Tegoroczna 82. edycja wyścigu to piąty rok partnerstwa. „Wspólna trasa, wartości i zaangażowanie to fundamenty tej współpracy” – podkreślają strony.
Jak przekazują organizatorzy, Tour de Pologne to coś więcej niż wydarzenie sportowe – „to znakomita wizytówka promująca Polskę na arenie międzynarodowej”. Trasa wyścigu przebiega bowiem przez różne regiony kraju i każdego roku przyciąga uwagę milionów widzów – zarówno na trasie, jak i przed ekranami telewizorów na całym świecie.
„Nie mogę się doczekać, kiedy razem z DPD wyruszymy w Polskę na wydarzenie, które jest wizytówką naszego kraju na świecie. Dotrzemy do milionów ludzi przy trasie i przed telewizorami. Razem pokażemy piękne miejsca w naszym kraju i razem przeżyjemy emocje, jakich dostarczą nam kolarze z najlepszych grup świata” – przekazał Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Team i organizator Tour de Pologne.
Jak przekazuje DPD, współpraca z wyścigiem Tour de Pologne to strategiczne partnerstwo, które wpisuje się w DNA marki oraz długofalową wizję budowania relacji z pracownikami, klientami oraz lokalnymi społecznościami. Firma bowiem nie tylko wspiera profesjonalne kolarstwo, lecz także w ramach projektu „#RoweremzDPD” stawia sobie za cel podnoszenie świadomości na temat bezpieczeństwa jazdy na rowerze i korzyści zdrowotnych wynikających z takiej formy aktywności fizycznej. „Rower to nieodłączny element tożsamości marki DPD” – podkreśla Mateusz Sokołowski, koordynator ds. komunikacji marketingowej i sponsoringu w DPD Polska. „W tym roku nasze zaangażowanie będzie jeszcze większe – zarówno pod względem obecności wizualnej, jak i atrakcji dla kibiców” – ujawnia.
W ramach rozszerzonej współpracy DPD planuje szereg działań angażujących fanów kolarstwa – od interaktywnych stref kibica przez konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz kampanie w mediach społecznościowych aż po projekty skierowane do pracowników DPD. Nie zabraknie również akcji wśród lokalnych społeczności, których celem jest promocja jazdy na rowerze jako zrównoważonej i atrakcyjnej formy transportu oraz aktywności fizycznej. Na trasie będą widoczne również auta kurierskie DPD, które będą wsparciem technicznym wyścigu.
Tegoroczna edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia 2025 roku. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
DPD po raz piąty został oficjalnym kurierem Tour de Pologne. dpd polska kontynuuje współpracę sponsoringową w roli oficjalnego kuriera tour de pologne – największego wyścigu kolarskiego w polsce. tegoroczna 82. edycja wyścigu to piąty rok partnerstwa. „wspólna trasa, wartości i zaangażowanie to fundamenty tej współpracy” – podkreślają strony. jak przekazują organizatorzy, tour de pologne to coś więcej niż wydarzenie sportowe – „to znakomita wizytówka promująca polskę na arenie międzynarodowej”. trasa wyścigu przebiega bowiem przez różne regiony kraju i każdego roku przyciąga uwagę milionów widzów – zarówno na trasie, jak i przed ekranami telewizorów na całym świecie. „nie mogę się doczekać, kiedy razem z dpd wyruszymy w polskę na wydarzenie, które jest wizytówką naszego kraju na świecie. dotrzemy do milionów ludzi przy trasie i przed telewizorami. razem pokażemy piękne miejsca w naszym kraju i razem przeżyjemy emocje, jakich dostarczą nam kolarze z najlepszych grup świata” – przekazał czesław lang, dyrektor generalny lang team i organizator tour de pologne. czytaj też: jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? na przykładzie kwietniowych meczów legii z chelsea. jak przekazuje dpd, współpraca z wyścigiem tour de pologne to strategiczne partnerstwo, które wpisuje się w dna marki oraz długofalową wizję budowania relacji z pracownikami, klientami oraz lokalnymi społecznościami. firma bowiem nie tylko wspiera profesjonalne kolarstwo, lecz także w ramach projektu „#roweremzdpd” stawia sobie za cel podnoszenie świadomości na temat bezpieczeństwa jazdy na rowerze i korzyści zdrowotnych wynikających z takiej formy aktywności fizycznej. „rower to nieodłączny element tożsamości marki dpd” – podkreśla mateusz sokołowski, koordynator ds. komunikacji marketingowej i sponsoringu w dpd polska. „w tym roku nasze zaangażowanie będzie jeszcze większe – zarówno pod względem obecności wizualnej, jak i atrakcji dla kibiców” – ujawnia. w ramach rozszerzonej współpracy dpd planuje szereg działań angażujących fanów kolarstwa – od interaktywnych stref kibica przez konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz kampanie w mediach społecznościowych aż po projekty skierowane do pracowników dpd. nie zabraknie również akcji wśród lokalnych społeczności, których celem jest promocja jazdy na rowerze jako zrównoważonej i atrakcyjnej formy transportu oraz aktywności fizycznej. na trasie będą widoczne również auta kurierskie dpd, które będą wsparciem technicznym wyścigu. tegoroczna edycja tour de pologne odbędzie się w dniach 4-10 sierpnia 2025 roku. (kn).