Warszawska agencja otrzymała złotą statuetkę w kategorii „best corporate rebrand following a merger or an aquisition” (ang. najlepsza zmiana wizerunku korporacyjnego po fuzji lub przejęciu) za projekt stworzony dla marki Nest Bank.
Dragon Rouge przeprowadziło transformację wizerunku klienta, którą poprzedziło badaniami i analizami rynkowymi. Efektem było stworzenie sieci placówek, które wyglądem bardziej przypominają tradycyjną kawiarnię niż bank. Nowy wizerunek kierowany jest do ludzi, dla których rodzina jest najważniejsza, w tym mikroprzedsiębiorców.
„Warto zwrócić uwagę, że w Transform Awards nagradzane są nie tylko agencje. Aby zdobyć nagrodę w tym konkursie, trzeba stworzyć szczególne partnerstwo na linii klient–agencja. Nest Bank pokazał, że umie to robić najlepiej” – powiedział Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.
Dragon Rouge otrzymało w konkursie również brązową statuetkę w kategorii „best brand consolidation” (ang. najlepsze uspójnienie wizerunku marki) za projekt dla Inter Cars.
Transform Awards Europe to światowy konkurs kreatywny organizowany przez dwutygodnik Transform. Warszawska firma jest jedyną agencją z Polski, która w tym roku zdobyła nagrody. (mp)