Czy kolejna kampania reklamowa Lubelszczyzny będzie niewypałem, jak poprzednia, zastanawia się Gazeta Wyborcza. Tym razem region ma się promować w telewizji komercyjnej, aby zachęcać ludzi do odwiedzin województwa.
Poprzednia kampania promocyjna urzędu marszałkowskiego, była źle przygotowana, a agencje reklamowe ją zbojkotowały, nie chcą brać za nią odpowiedzialności, przekonuje Karol Adamaszek . Akcja zakończyła się odejściem z pracy Jerzego Zarębskiego, dyrektora działu promocji w urzędzie marszałkowskim, czytamy w tekście.
Od czerwca natomiast rusza kolejna kampania Lubelszczyzny, której celem jest przyciągnięcie do województwa weekendowych turystów. Dziennikarz Gazety Wyborczej Lublin krytycznie ocenia pomysł emitowania w ramach kampanii reklam regionu w trzech kanałach stacji TVN. Jego zdaniem TVN 24, TVN Turbo i TVN Style maja małą oglądalność, nie są powszechnie dostępne, a kampania będzie kosztować krocie.(ał)