Firma MMT Management, organizator badania PremiumBrand, przyjmuje aplikacje do 2. edycji niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce. Firmy mogą zgłaszać swoje marki do 25 marca. Tegoroczne badanie obejmie mieszkańców całej Polski, a reputacja marek zostanie zbadana nie tylko w grupie konsumenckiej, ale także wśród menadżerów i biznesmenów. Metodologię badania, podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, opracował zespół ekspertów z Domu Badawczego MAISON. Badanie PremiumBrand 2007 odbędzie się na dwóch grupach marek – marek konsumenckich (masowych, ogólnie znanych, reklamowanych w massmediach) oraz marek kontrahentów biznesowych B-to-B (znanych głównie w środowisku biznesowym, w tym: koncernów i korporacji, agencji reklamowych, firm doradczych itp.).
Badanie PremiumBrand 2007zostanie przeprowadzone w następujących kategoriach:
1. Artykuły spożywcze
2. Finanse
3. Handel i usługi
4. Media
5. Motoryzacja
6. Dom i biuro
7. Telekomunikacja
8. Zdrowie i uroda
9. Marka korporacyjna – nowa!
10. Business to business – nowa!
11. Otwarta
W związku z badaniem zostaną także przygotowane raporty: raport pełny zatytułowany „CO buduje reputację?” oraz raport szczegółowy dla marki pt.: „KTO docenia reputację?”.
Więcej informacji na temat PremiumBrand można znaleźć na stronie internetowej.
Ogłoszenie wyników rankingu odbędzie się 31 maja. (kk)