wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościDruga edycja PremiumBrand

Druga edycja PremiumBrand

Firma MMT Management, organizator badania PremiumBrand, przyjmuje aplikacje do 2. edycji niezależnego rankingu reputacji marek w Polsce. Firmy mogą zgłaszać swoje marki do 25 marca. Tegoroczne badanie obejmie mieszkańców całej Polski, a reputacja marek zostanie zbadana nie tylko w grupie konsumenckiej, ale także wśród menadżerów i biznesmenów. Metodologię badania, podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, opracował zespół ekspertów z Domu Badawczego MAISON. Badanie PremiumBrand 2007 odbędzie się na dwóch grupach marek – marek konsumenckich (masowych, ogólnie znanych, reklamowanych w massmediach) oraz marek kontrahentów biznesowych B-to-B (znanych głównie w środowisku biznesowym, w tym: koncernów i korporacji, agencji reklamowych, firm doradczych itp.).

Badanie PremiumBrand 2007zostanie przeprowadzone w następujących kategoriach:
1. Artykuły spożywcze
2. Finanse
3. Handel i usługi
4. Media
5. Motoryzacja
6. Dom i biuro
7. Telekomunikacja
8. Zdrowie i uroda
9. Marka korporacyjna – nowa!
10. Business to business – nowa!
11. Otwarta

W związku z badaniem zostaną także przygotowane raporty: raport pełny zatytułowany „CO buduje reputację?” oraz raport szczegółowy dla marki pt.: „KTO docenia reputację?”.

Więcej informacji na temat PremiumBrand można znaleźć na stronie internetowej.
Ogłoszenie wyników rankingu odbędzie się 31 maja. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj