Zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”. Zadaniem studentów w tej części było przygotowanie 3-stronicowego projektu strategii komunikacyjnej na jeden z trzech tematów związanych z działalnością WWF Polska. Do oceny jurorów nadesłanych zostało 87 projektów.
Ta wysoka liczba świadczy o coraz większym zainteresowaniu studentów tematyką public relations oraz możliwością wyjazdu na zagraniczne staże. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło z następujących uczelni: Uniwersytet Warszawski – 15, Uniwersytet Jagielloński – 13, Uniwersytet Wrocławski – 8, Uniwersytet Łódzki – 6, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu – 5, Szkoła Główna Handlowa – 5.Do II etapu konkursu przechodzi 17 studentów, których prace uzyskały najwyższe noty jurorów.
Wyróżnieni uczestnicy to: Anna Biernat, Zbigniew Cichoń, Michał Danielewicz, Anna Dziedzic, Julia Jasińska, Michał Kaczmarski, Monika Kiertowicz, Magdalena Knefel, Michał Krystyańczuk, Jacek Lipski, Wioleta Lisiecka, Monika Pabijańska, Agnieszka Pietrzak, Karolina Szulęcka, Aneta Uranek, Barbara Wasyl, Magdalena Ziaja.
W II etapie konkursu 17 uczestników przygotuje pełne projekty strategii. Autorzy 6 z nich zostaną zaproszeni do finału, podczas którego przedstawią swoje pomysły jurorom w formie prezentacji.
Rozstrzygnięcie „PRaktykuj za granicą” nastąpi w czerwcu 2007 roku. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Brukseli i Monachium. Laureaci otrzymają także programy MS Office 2007, ufundowane przez Microsoft oraz nagrody pieniężne, które zapewnia organizator konkursu, IMM. Przelot do Londynu dla laureata I miejsca ufundowały linie Centralwings. Wortal PRoto objął konkurs patronatem medialnym. (kk)