Internetowa drukarnia Chroma.pl zmieniła logo. Nowy znak powstał na bazie prostokąta, w który wpisywane są kolorowe grafiki.
W logo znalazł się prosty, bezszyfrowy font zamknięty w prostokątnym obszarze, co ma być nawiązaniem do metalowych czcionek używanych przez zecerów – to nawiązanie do branży poligraficznej.
Poprzednie i nowe logo
„Napis w logotypie celowo wysuwa się poza obszar znaku, by nawiązać do wykraczania poza granice” – czytamy w komunikacie prasowym.. Nowy znak ma symbolizować „innowacyjność” i „nieograniczone możliwości, jakie daje Chroma”.
Autorem projektu jest Mateusz Wnęk.
W komunikacie czytamy też, że nowe logo ma nawiązywać do słowa „chroma”, które w języku greckim oznacza „kolor”. „W wersji bazowej jest monochromatyczne, jednak doskonale koresponduje z wielobarwnym tłem i sprawdzi się w każdym formacie” – wyjaśnia firma. (mb)