piątek, 27 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDurex stworzył internetowe muzeum sztuki. By zachęcić Chińczyków do rozmów o seksie

Durex stworzył internetowe muzeum sztuki. By zachęcić Chińczyków do rozmów o seksie

Jak podaje adweek.com, Chińczycy nie czują się swobodnie, kiedy mówią o swojej seksualności. Marka prezerwatyw z agencją S-Lab wymyśliły, jak temu zaradzić. Stworzyły internetowe muzeum seksu.

Jak czytamy, dostęp do niego jest możliwy dzięki kodowi QR. W wirtualnej przestrzeni, na czarno-białych ścianach, zobaczymy grafiki, które na potrzeby projektu dostarczyło 12 artystów. Klikając w poszczególne dzieło sztuki, zostanie ono powiększone. Otrzymamy wówczas również więcej informacji na jego temat.

Przedstawiona wyżej grafika autorstwa Chanon Treenet stanowi jednocześnie reklamę dla marki Durex, a konkretnie jej produktu Aloe Vera Pleasure Gel. Przekonanie chińskich konsumentów do tego rodzaju artykułów jest stosunkowo małe – mówi Treenet. Twórca tak komentuje swoje dzieło: dzięki produktowi Durexa można piękne kolorować swoje życie seksualne.

Choć, pomysł wydaje się bardzo abstrakcyjny, pikantność niektórych grafik może tłumaczyć milion odsłon w dniu uruchomienia muzeum – podaje źródło. To, czy projekt przyniesie oczekiwany skutek, to inna sprawa – czytamy dalej.

Sztuka jest dobrym sposobem na przekonanie ludzi do poznania różnych rzeczy i przewartościowania ich w interesujący sposób. W tym wypadku jednak, wykonanie świadczy o tym, że muzeum powstało przede wszystkim dla celów samej marki – podkreśla Kiefaber, autor artykułu.

„Internet okazał się nienajlepszym miejscem do pielęgnowania prawdziwej rozmowy o seksie” – czytamy na koniec.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj