W listopadzie 2019 roku w Hill+Knowlton Strategies awansowały dwie osoby: Agata Wancerz na stanowisko Associate oraz Adrianna Wycech na stanowisko Junior Account Executive.
Agata Wancerz
Agata Wancerz pracuje w agencji od 2016 roku. Poprzednio, jako Senior Account Executive, odpowiadała za komunikację firm z branży FMCG takich jak Lidl, Netto, CocaCola, Mondelēz, Ferrero czy Maspex. Na nowym stanowisku zajmie się koordynacją działań komunikacyjnych dla sieci Biedronka.
Wancerz wcześniej związana była z agencją 24/7Communication. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła filologię polską ze specjalizacją filologia dla mediów.
Adrianna Wycech
Adrianna Wycech rozpoczęła pracę w Hill+Knowlton Strategies w 2018 roku. Do tej pory, jako Assistant, pracowała m.in. dla 3M, AliExpress, Netto i Media Markt. Na nowym stanowisku będzie realizować działania komunikacyjne dla sieci Biedronka. Agencja obsługuje firmę w zakresie doradztwa strategicznego i opracowania strategii komunikacji dla jej kluczowych projektów oraz wsparcia prowadzenia relacji z mediami i komunikacji kryzysowej.
Wycech wcześniej pracowała jako reporter w radiu ChilliZet. Jest absolwentką dziennikarstwa ze specjalizacją dziennikarstwo prasowe, które ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. (ak)