26 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – Effie Awards. W kategorii non-profit nagrodzono dwie kampanie. Złoto zdobyła akcja „Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją” zrealizowana dla Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym przez TBWA/E-Graphics, Srebrną statuetką nagrodzono zaś akcję „Ryba wpływa na wszystko”, przygotowaną dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi przez agencję Scholz&Friends Warszawa.
EFFIE to konkurs branży komunikacji marketingowej. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce zakończyła się właśnie 10 edycja tego konkursu organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej informacji o nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu na stronie. (kk)