W kwietniu 2020 roku 180heartbeats + JUNG v MATT zatrudniło dwie nowe osoby. Katarzyna Czarnecka-Iwińska dołączyła do działu client service, a Adrianna Kosmala wzmocniła dział social mediów. Zatrudnienia wynikają z powiększenia zespołów agencji.
Katarzyna Czarnecka-Iwińska objęła stanowisko Account Directora. Odpowiada za koordynowanie projektów dla Google’a i Innogy.
Czarnecka-Iwińska z marketingiem związana jest od dziesięciu lat. Jest to jej powrót do 180heartbeats + JUNG v MATT – pracowała w agencji w latach 2013-2014. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w DDB Warszawa i K2. Pracowała również po stronie klienta dla marek branży gastronomicznej i FMCG – m.in. koordynowała projekty dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagena i McDonalda (współtworzyła rebranding i ofertę sieci Salad Story oraz nową markę Wrap Me!, które należą do firmy). Z wykształcenia jest historykiem sztuki.
Katarzyna Czarnecka-Iwańska
Adrianna Kosmala rozpoczęła pracę w agencji jako Community Manager. Odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych marek Huawei i Tymbark.
Kosmala ma cztery lata doświadczenia w obszarze komunikacji w social mediach. W przeszłości związana była z agencjami Społem i Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company, Dr. Oetker i Laboratoriów Medycznych Synevo. Współtworzyła również komunikację w ramach kampanii „I love you hater”.
Adrianna Kosmala
(ak)