W maju 2018 roku do agencji marketingu rodzinnego i młodzieżowego Generations dołączyły dwie nowe osoby.
Anna Włodarczyk objęła stanowisko PR Managera, które wcześniej nie było obsadzone, i odpowiada za wsparcie komunikacyjne klientów oraz działania promocyjne agencji. Koordynuje również firmowego bloga familythinking.gnrs.pl. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji, relacjach z mediami i zarządzaniu kryzysowym. Wcześniej pracowała w agencji Solski Communications, gdzie m.in. prowadziła biuro prasowe Lufthansy. Jest absolwentką marketingu medialnego i public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zarządzania marketingowego na Akademii Leona Koźmińskiego.
Karolina Ogonek pełni nowo utworzoną funkcję Social Media Specialist i wspiera klientów agencji w obszarze digital oraz odpowiada za kanały społecznościowe agencji – Facebooka, LinkedIna i Twittera. Ma doświadczenie w tworzeniu koncepcji i treści w mediach społecznościowych. Zajmowała sie też moderacją i działaniami SEO. Pracowała m.in. dla sieci handlowych i branży HoReCa. Jest absolwentką Politechniki Świętokrzyskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym uzyskała tytuł magistra zarządzania komunikacją organizacji. (jg)