Zespół agencji powiększył się o dwa nowe stanowiska. Z końcem sierpnia 2017 roku do firmy dołączyły: Magdalena Mikołajczak, pełniąca funkcję Account Managera, a także Zuzanna Pęksa – Senior Account Executive.
Mikołajczak związana jest z branżą komunikacji i public relations od ponad dziewięciu lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach: Synertime, Bright Agency, Media Forum i Ad Publica Connect. Do jej obecnych obowiązków należy koordynacja działań operacyjnych prowadzonych przez agencję w ramach poszczególnych projektów PR (m.in. Open Eyes Economy Summit, Viasat World, Rockwell Automation) oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Zajmie się także usprawnieniem organizacji firmy oraz czuwaniem nad jakością prowadzonych projektów.
Stanowisko Account Managera jest nowe w strukturze firmy. Dotychczas koordynowanie wszystkich projektów i zarządzanie pracą należało do obowiązków Client Service Managera, Katarzyny Małek. Magdalena Mikołajczak raportuje bezpośrednio do CEO agencji.
Zuzanna Pęksa pracuje w mediach od przeszło pięciu lat i specjalizuje się w działaniach dla klientów z branży telewizyjnej i wydawniczej. Swoje doświadczenie zdobywała głównie w agencjach PR, w tym w Dobra Communications oraz KoMMitet PR. Poprowadzi działania m.in. dla Viasat World (Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat Nature oraz Polsat Viasat History) oraz zrealizuje zadania w ramach projektu Slow Road by Mazda.
Do jej obowiązków na nowym stanowisku należy: obsługa media relations, biura prasowe klientów, dystrybucja i przygotowanie bieżących materiałów oraz przygotowywanie i wdrażanie pomysłów kreatywnych związanych z obsługiwanymi projektami. Na tym samym stanowisku pracują w agencji jeszcze dwie osoby. Agencja korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)