Dwie polskie agencje zostały wyróżnione nagrodami Golden Drum. Są to: Ciszewski PR i On Board. Ciszewski Public Relations został laureatem Silver Drum w kategorii “Coraporate branding” za projekt wsparcia nowej platformy komunikacyjnej marki Hoop Cola. Kampania polegała na wypromowaniu wśród Polaków idei „darmowego przytulania” oraz zebraniu 100 tys. podpisów pod petycją ustanowienia 24 czerwca „Polskim Dniem Przytulania”. On Board odebrała natomiast dwie nagrody Silver Drum w kategoriach „Public engagement & participation” – za akcję „Kumpel z przeszłości” oraz „Government relations and public affairs” – za projekt „Kampania na rzecz pracowników ochrony” realizowana dla NSZZ Solidarność. Celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy.”.
„Kumpel z przeszłości” to projekt zainspirowany 65. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego. Na Facebooku stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania miały być prywatną kroniką Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. Pomysłodawcą projektu jest agencja reklamowa San Markos.
Kategoria PR-owska pojawiła się w konkursie Golden Drum w tym roku po raz pierwszy.
Więcej informacji na stronie. (kk)