wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościDwie promocje Białegostoku

Dwie promocje Białegostoku

Aby promować miasto, nie trzeba wydawać publicznych pieniędzy, czytamy w Gazecie Wyborczej Białystok. Choć rusza właśnie kampania promocyjna Białegostoku przygotowana przez Grupę Eskadra, to lokalni przedsiębiorcy sami zafundowali miastu dodatkową promocję.

Białostocki magistrat wydał na strategię promocyjną, która ma „rozkochać” w mieście jego mieszkańców, 305 tys. złotych, czytamy w artykule. W ramach tego Białystok zyskał, między innymi: nowe logo, hasło promocyjne „Wschodzący Białystok” oraz plan imprez promujących miasto. A tymczasem lokalna firma rozpoczęła kampanię reklamową własnych produktów przy okazji promując miasto hasłem „Jestem z Białegostoku, miasta pełnego uroku”, pisze Monika Kosz-Koszewska.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj